Digitalbyrå i Holmestrand

Trenger du hjelp med Medierådgivning ?

hvilke kanaler skal man velge?

Når bedriften din skal markedsføres er det i dag veldig mange kanaler å velge mellom for å nå ut til nettopp din kundegruppe. Det er derfor viktig å kjenne kundegruppen sin, for å nå ut med budskapet i den riktige kanalen.

Med medierådgivning hos oss, hjelper vi deg med nøyaktig dette.

Ved å ha et godt bilde av kunden kan vi tilrettelegge strategien og bruke de markedskanalene som er best egnet til å nå ut til nettopp dine kunder. Når bedriften din skal begynne å markedsføre seg, enten du har et historisk grunnlag du kan vise til eller er nyoppstartet, er det mange valg du må ta for å legge en strategi som er tilpasset dine mål og budsjetter.

Hvilke  markedskanaler?

Med stor vekst i digitale markedskanaler, som Google og sosiale medier, er det i dag flere kanaler å velge blant enn det var tidligere.
Det er mange kanaler, både tradisjonelle og digitale, du kan bruke i markedsføringen. Det er samtidig en rekke markedsføringsmetoder som kan brukes. Skal du gå for innholdsmarkedsføring, markedsføring i sosiale medier, Google Ads, eller er det mer tradisjonelle papirannonser som passer dine behov?
Med mange valg som skal tas kan det fort bli litt kaotisk.

Vi er klar til å hjelpe deg gjennom denne prosessen. Vi kan hjelpe deg med å nå dine mål, og hjelper deg med å legge en strategi som er tilpasset det du ønsker å oppnå med markedsføringen.
Vi kan hjelpe deg med å lage en medieplan, som gjør hele prosessen lang mer oversiktlig. En medieplan vil vise hvem målgruppen er, hvilke kanaler som skal brukes, metode, tidsperspektiv og frekvens.
Vi kan være behjelpelige med å lage et markedsbudsjett som er kalkulert og utformet for bedrifts økonomiske situasjon. Vårt ønske er at du sitter igjen med en positiv opplevelse og at du får det meste ut av ditt markedsbudsjett.

Skroll til toppen